Første økt i Politikk og menneskerettigheter

Jeg har tidligere blogget om www.prezi.com, hvor en kan lage ganske kule presentasjoner av tankekartaktige oversikter. Jeg har laget en som introduksjon til faget Politikk og menneskerettigheter, den kan dere finne her om dere vil ta en kikk. Sist jeg la ut link til denne typen side fungerte den ikke, jeg tror det skyldes at jeg ikke hadde trykt "make public", men gi beskjed om dere ikke får linken til å virke så skal jeg se om jeg finner ut av det.

Ha en fortsatt flott mandag!

Kommentarer

Anonym sa…
Jeg får fortsatt ikke sett presentasjonen. Gikk på profilen din for å se om en annen gikk, men nei. Kanskje det er nettsiden?
Eva sa…
Prøv http://prezi.com/z90cyyj2bazr/politikk-og-menneskerettigheter-oversikt/

Funker det? Det er den linken jeg får opp og som jeg har linka til.

Populære innlegg fra denne bloggen

Statsbudsjettet 2011 og frafall i videregående skole

Arbeid med roman i norskfaget: Tante Ulrikkes vei

Spill Alias!