Tre uker igjen!

I dag er det fredag, og det er faktisk bare tre uker, eller nesten tre uker, til skolen starter igjen. Ferien går altså alt for fort! Likevel må jeg inn og sjekke om timeplanen er kommet, og det ganske ofte. Jeg har fått en oversikt, men pga. at skolen har fått tildelt en ekstra klasse vil det nok kunne komme endringer. Kanskje er det barnslig, men jeg syns fortsatt det er like spennende å få ny timeplan!

Skolestart for min del er tirsdag 11. august, med treff for nyansatte. Så braker det løs med planlegging torsdag 13. august, og elevene kommer onsdagen i uka etter. Jeg kommer til å være dødsnervøs, det må være lov til å si det? Selv etter x antall undervisningstimer er det fortsatt alltid nervepirrende etter ferien, og spesielt på ny skole med nye elevgrupper.

Jeg gleder meg! ...men det er fortsatt veldig greit å ha ferie, altså:)

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Statsbudsjettet 2011 og frafall i videregående skole

Arbeid med roman i norskfaget: Tante Ulrikkes vei

Spill Alias!