Ut i permisjon

Så er tiden kommet, fra og med 17. januar er jeg ute i svangerskapspermisjon. Rart er det å skulle være borte fra jobb helt fram til sommeren, og enda rarere er de merkelige tingene som skal skje i løpet av de neste ukene.

I utgangspunktet hadde jeg en ide om at jeg kom til å savne jobb med en gang, og det å skulle være borte fra elevene så lenge sto for meg som det verste med hele det hele. Men, nå når tiden er kommet, så er det ganske godt å kunne roe ned, og jeg får jo (forhåpentligvis de samme) elever(ene) fra høsten igjen også.

Dette betyr også at det nok blir skrevet færre innlegg utover våren - men kjenner jeg meg selv rett så slipper vel ikke engasjementet og skrivelysten helt taket. Så får vi se, hvor mye det blir tid til.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Statsbudsjettet 2011 og frafall i videregående skole

Arbeid med roman i norskfaget: Tante Ulrikkes vei

Spill Alias!